neděle 1. února 2009

Nickelback - Dark Horse


Nickelback po delší pauze vydali minulý rok album Dark Horse. Osobně jsem se na album velmi těšil, jelikož předchozí jsem poslouchal dobré tři roky a stále se mi to líbilo a líbí. Nové album mě trochu zklamalo, ale typické znaky Nickelback zůstali zachovány. Je hodně podobné předchozímu albu, ale jak jsem řekl, přijde mi o něco horší. Avšak to neznamená, že má špatné songy, sám jsem si jich několik oblíbil. Hned první, Something In Your Mouth, je rázná, úderná, avšak nelíbí se mi název (Něco ve tvé puse). Další song, Burn It To The Ground, je dle mě daleko lepší, zejména se mi líbí refrén – takový bojový pokřik je tam slyšet. Další je první singl z alba, Gotta Be Somebody. K té asi není potřeba se vyjadřovat, tu všichni znáte. I’d Come For You jest vyznání nějaké dívce. Mooc pěkné. Další songy jsou opravdu typické Nickelbackovské, Next Go Round a Just To Get High ukazují proč tohle album je opravdu dobré. Never Gonna Be Alone je taková uspávánka. Skoro jsem usnul :-D. Shakin‘ Hands je další, která je podobná té první, dokonce se dají i splést. Trošku vybočuje z řady sex, tedy S.E.X. . To je opravdu pěkná píseň, je trochu jiná než ostatní a to se cení. Líbí se mi. A pokud dnešek byl tvým posledním dnem, tak si pust desátou písničku a pobreč si. Ano, opravdu. Na závěr taková veselá This Afternoon, dává perfektní rozlučující pocit s albem. Celkem 8/10.

Mikeeeš.

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP