sobota 25. října 2008

Vyžlovko, zklamala jsi mě!

Již dlouho jsem chtěla napsat něco o naší nejoblíbenější restauraci v Čásce - Vyžlovce. Po poslední návštěvě ovšem musím chtě nechtě své dosavadní mínění upravit. S holkama ze třídy jsme se dohodli, že tam zajdem, posedíme... Jako vždy nám nejprve donesli chleba s pomazánkou a pak jsme se už těšili jak si pochutnáme na pizze. Hned při prvním soustu jsme ovšem byly zklamané, velmi zklamané, ba co víc... my byly nejzklamanější pojídačky pizzy na světě! Byla slaná, no spíš přesolená (osolili dokonce i ananasovou), bylo to fakt hrozné a opravdu jsme uvažovali o reklamaci, no ale nakonec jsme se na to vykašlali (asi jsme udělali chybu). Možná ta sůl byla naschvál, protože k nám začali neustále chodit číšníci a ptát se, jestli nechceme ještě něco k pití (asi abysme tu sůl zředili). Ale my jsme stejně přesvědčeny, že za to mohl ale ten pizzař. Vypadal podezřele! Podle mě se nevěnoval své práci jak by měl. Vybavoval se tam s nějakými kamarády (ti mimochodem měli na stole deodorant) a pokřikovali na sebe "ty vole", což rozhodně do slušné restaurace nepatří. Když došlo na placení, tak jsme také nebyly příliš spokojené, páč nám tam započítali ten chleba, který tam sice dávají automaticky, ale někdy vám ho započítají a jindy ne a to je trochu divné. No a ta servírka začala řešit velký problém, komu má započítat hruškovej, jahodovej a nebo pomerančovej džus a přitom je to naprosto jedno, když stojej stejně. - Celou cestu domu jsem měla pocit, jako by mě právě vylovili z moře. Sůl jsem cítila v žaludku, v krku, ale nejhorší to bylo v ústech. Skoro u baráku jsme s Katkou mysleli, že budeme zvracet. Tenhle zážitek bych vám tedy opravdu nepřála, ještě teď mi je blbě Jinak mám tuhle restauraci ráda, ale teď mě opravdu zklamala

2 reakce/í:

Anonymní,  27. října 2008 v 14:15  

Já vím kam chodit a kam ne :D Jinak pánové na stole s deodorantem? Jak čistotné a zároveň nechutné :D

kačka 27. října 2008 v 14:35  

Tak to asi nechodíš nikam :D:D:D:D:D. S tím deodorantem souhlasím.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP