neděle 27. září 2009

Zdraví je nejdůležitější na světě (je i víc než láska)

Jojo, přehodnotila jsem svůj žebříček hodnot. Zdraví je to nejzásadnější, co každý z nás má. Zdraví už jde koneckonců ruku v ruce s láskou i bohatstvím atd.


Musím říct, že bych raději byla zdravá a chodila do školy. Jo je sice super, že se můžu válet s bolestí ledvin, ale na druhou stranu má to velké nevýhody.
Budu si muset opisovat učivo (a Rambo mě šetřit nebude :) za celou tu dobu, co jsem takto promarnila, budu vědět velký kulový z matiky, dostanu dvojku z těláku, atd... auu... dobře můžeme pokračovat.. budu mít hodně zameškaných hodin a už tam i nějaké mám, nemůžu jít ven a vůbec se věnovat tomu, co mě baví. Místo do sebe cpu analgetika a nějaký dlouhý prášky, který mi fakt nechutnají. Navíc když je Urologický čaj horký nebo studený tak je fakt hnusný. Je důležité najít optimální teplotu.
Tímto tedy přeji rychlé uzdravení všem nemocným a těm, co mají zánět močových cest přeji ať se jim bezbolestně močí :).

2 reakce/í:

mikšš,  27. září 2009 v 19:44  

Neboj ty se ho rychle zbavíš a rambo bude dusit jako dřív ;)

kačka 27. září 2009 v 19:59  

NO on dusí pořád stejně, takže toho budu mít hodně. Chápeš to?

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP