sobota 26. září 2009

Asi jsem se podruhé zamilovala

Už jsem dostala hodně rádoby "romantických" dárků, ale včerejšek mě tak trochu dostal. Ani nevím, proč jdu o tom psát, ale komu to vlastně vadí? :)

Musím se přiznat, že nejsem moc romantický typ v pravém slova smyslu. Líbí se mi třeba neplánované kouzlo bouřky, ale lístky růží mě až tak moc neohromí. Trochu divné, že?Nevím proč to tak je, ale je to tak a jsem ráda, že nejsem z těch pipin, co se na to dají sbalit.
Včera jsme s přítelem slavili 17 měsíců a vůbec jsem neočekávala, že by něco přinesl, možná tak kytku. Byla to nakonec sice kytka, ale v trochu jiném provedení. Snad na Valentýna jsem mu dala bonbonieru od Milky (ve tvaru srdce) a on si z ní ten obal celou dobu skladoval a nakonec jí i využil. Do toho srdíčka, nalepil takový ten materiál, co saje vodu (opravdu nevím, jak se tomu říká, ale všichni určitě víme) a do něho napíchnul několik květů červených růží.
Moc se mi ten nápad líbí a je to snad jeden z nejlepších dárků, co jsem kdy dostala. Není to žádný klišé jako obyčejná kytka. Mám z toho opravdu velkou radost. Moc děkuji!
Asi na něj budu nějaký čas hodná :).

6 reakce/í:

Anonymní,  27. září 2009 v 9:29  

Nevím, kde jsi vzala právo nazvat romantičky pipinami ;) Ano, lístky růží jsou možná trochu laciné, ale je skvělé, že to vůbec nějakého kluka napadne a pro svou milou to udělá. Ono totiž ne vždy jde klukům jen o pouhé "sbalení a následně sex" a hned pak odkopnout a další. Zamysli se, protože "pro blbého všichni blbí - pro pipinu... ";)

kačka 27. září 2009 v 19:37  

Trochu jsi mě asi nepochopila, ale co se dá dělat. Každá dívka je ve skrytu duše romantička, ale každá jiným způsobem a dává přednost jiným věcem. A třeba sama vím, že mému klukovi jen o sex nikdy nešlo a vím, že to tak má hodně kluků. Pak jsou ale ty druhé typy, co vědí, co na danou holku zapůsobí a jde jim bohužel jen o jedno. V mém okolí je takových bohužel spousta a furt jim nějaká slepě zamilovaná dívka na to skáče. Jestli potkáváš jen typ jedna, tak ti blahopřeju a važ si ho. I já si ho vážím a myslím, že s ním to má budoucnost a né kvůli nějakému dárku ale proto, že mu můžu důvěřovat, je ochotný a má mě zkrátka rád.

Holden Caulfield 28. září 2009 v 18:43  

Zajímavý blog, zajímavé názory.

Rád bych zareagoval na "...jsou ale ty druhé typy, co vědí, co na danou holku zapůsobí a jde jim bohužel jen o jedno. V mém okolí je takových bohužel spousta a furt jim nějaká slepě zamilovaná dívka na to skáče...".

Ačkoli nejsem nijak prudérní, uzákonil bych, že je nelegální sex s osobou mladší 18 let, je-li partner o více než 10 roků starší.

Příklady, o kterých píšeš jsou smutné a velmi často jde o to, že zkušený balič, kterému je kolem třicítky (nebo i víc) zneužívá naivity 15ti-17ti letých holek k ukájení svých choutek.

Takoví pánové ve středních letech často nemají dostatek inteligence, jsou zamindrákovaní, v práci neúspěšní nebo pochybným způsobem zbohatlí a nemohou nic nabídnout partnerkám přiměřeného věku.

Je mi 29, já je znám. Chválí se pak svými úlovky v putyce, jako kdyby vyhráli MS ve fotbale nebo dosáhli jiného podobného úspěchu. Pikantními detaily pochopitelně nešetří.

Samozřejmě v balení jim nemůže konkurovat kluk věkově souměřitelný s danými dívčinami.

Nezbývá než apelovat: Slečny nebuďte úplně blbé. A pokud jste, tak se pak aspoň nedivte, nebrečte, neřežte se žiletkou apod.

Niké 28. září 2009 v 19:08  

Dovolila bych si nesouhlasit s názorem, že někdo by chtěl uzákonit, že je nelegální sex s osobou mladší 18 let, pokud je partner o více než 10 roků starší.
Co sakra pořád všichni máte proti věku?! Vždyť je to jen číslo a o deset let starší partner dokáže mnohdy určitě milovat víc, než kdejakej 17 letej puberťák, kterej ještě neví, co chce!
Vidím to na svém příkladu. Jsme spolu půl roku, bez větší hádky, se vší úctou a důvěrou, jaká určitě do správného vztahu patří.

Holden Caulfield 28. září 2009 v 19:25  

Niké:

Nelze zobecňovat, ale vztahy, který popisuješ jsou v menšině. Stejně tak bych mohl argumentovat tím, že vyspělá 14ti letá dívka může mít krásný vztah s padesátníkem.

Jde o to chránit před zneužíváním většinu a to nejde jinak než nastavením věkové hranice.

Vem to prakticky: Chlapovi je 30 let, holčině 16. Než slečinka vystuduje a bude moci normálně fungovat, uplyne 7 let (jemu bude 37, když úůjde pomýšlet na založení rodiny). Pokud je daný pán ochoten čekat 7 let, než bude moci začít fungovat ve standardním vztahu, může si také počkat (jde-li o čistou lásku) pár let na sex.

Půlrok je velice krátká doba na hodnocení toho, zda vztah funguje. Možná si za nějaký vzpomeneš a dáš mi zapravdu. Nicméně to bych nechtěl. Přeju, ať jsi štastná a ať já se mýlím.

kačka 28. září 2009 v 21:18  

Holden Caulfield souhlasím v podstatě s tebou. Já spíš to nabalování kvůli tomu, aby se mohli chlubit mezi kamarády, znám hlavně kolem dvacítky. I když už se mi stalo, že mě na diskotéce nabalovali nějací třicátníci. Lidi jsou různí no.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP