úterý 1. září 2009

Výhodný letní nákup v obchodu pro mláďata

Vybrat si šaty je velmi těžký úkol v dnešní době. Nic se mi nelíbí a vše má hodně divný střih. A když se mi náhodou něco líbí, tak jsou zas zbytečně předražené a stejně se mi po čase přestanou líbit.

Když jsem ale byla se sestrou na nákupech ve Futuru v Kolíně, bylo všechno jinak. V obchodu "pro mláďata" New Yorkeru jsem objevila krásný fialovo-bílé šaty. Bohužel byly poslední, co tam měly, takže jsem nevěděla jak mi budou a navíc cena byla taky nějak podezřele nízká. Ale nic mě neodradilo a zkusila jsem si je. Nemohla jsem uvěřit tomu, že mi byly akorát a vypadají moc dobře. Bylo to osudové.
Ale co mě hodně zamrzelo bylo, že při bližším zkoumání jsem našla po obvodu sukně šedé flíčky. V té chvíli mi došlo, proč jsou tak levné.
Opravdu jsem měla velké dilema, jestli si je vzít a zkusit je vyprat, nebo se na ně vykašlat. Nakonec mě sestra přemluvila a já si je vzala. A věřte, nevěřte, po druhém vypráním byly flíčky pryč a já jsem moc ráda, že jsem to riskla ;).

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP