středa 16. září 2009

Po dlouhé době recenze: Little Boots-Hands

Jak říká nadpis, po dlouhé době se vrhám na aktualizaci rubriky "Recenze všeho druhu", jelikkož mě dlouho nic moc nezaujalo (tedy kromě nové desky od Placebo). Tentokrát jde o britskou elektropopovou zpěvačku Little Boots (LB) a její debut Hands.


Tato deska je jedna z nejpodařenějších diskanských desek, které jsem v posledních měsících slyšela. A že jich bylo. Tento styl se mi ale hrozně rychle oposlouchá, ale tato deska je jiná.
Najdete na ní opravdu silné písně jako Meddle, Mathematics, kterou považuji za úplně nejlepší z celého alba, dále to je třeba Remedy, No Brakes, či New in Town. Celé album se mi v podstatě líbilo hned na poprvé, což není u mě zvykem. A líbí se mi čím dál víc. Je silně ovlivněno hudbou 80. až 90. let
Hodně recenzí jí srovnává s Lady Gaga, ale podle mě nejde srovnávat něco, co je úplně někde jinde. LB se více zaměřuje na hudbu a ve výsledku je to navíc i vidět, tedy spíš slyšet. Navíc tato slečna umí zpívat i naživo, což se v dnešní době nedá říct o všech "zpěvačkách". A umí psát i texty.

Závěrem musím říct, že je pro mě LB v dnešním tanečním hudebním průmyslu příjemným oživením, které se moc dobře poslouchá.

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP