pondělí 6. července 2009

První prázdninové dny jsou tady

Byla jsem od jedné osoby informovaná, že prý nepublikuju. Tímto článkem bych se chtěla omluvit všem osobám, kteří tento blog pořád čtou. Hodně mě to těší a budu se snažit zase publikovat.

Dnes bych chtěla pár písmenek věnovat prázdninám.
Tak dlouho jsem se těšila, na ten čas volna... prázdniny. První týden utekl jak voda a mě připadá, že jsem ještě pořádně nic neudělala. Práci jako hodně dalších lidí nemám, takže svoje volné chvíle trávím u počítače. Navíc počasí nám opravdu nepřeje. Buď je nepříjemně dusno, nebo zase leje jak z konve.
Užívejte si prázdnin, protože za dva měsíce začne zase škola a náš volný čas se rozplyne jak mlha.

Pijte s mírou! A letní lásky taky :).

3 reakce/í:

Diskant Oooooo(tik) :D,  7. července 2009 v 9:45  

omluva se přijímá :D... no jo.. Kačenka nechce práci, tak nepracuje:D (já jí chápu)... hnus počasí je hnus fuuuuuuuuuuuj já chci jasno až skoro jasno a teploty 29-33°C ááá, to by byla nádhera. :) za dva měsíce škola? no potěš... :D

kačka 7. července 2009 v 13:25  

Jo pracovat se mi nechce, mám toho dost. I když, mým snem je pracovat na noční směny. :D Umíš rozesmát.

Mikeš 7. července 2009 v 19:18  

JJ aspon někdo rozesměje když sem k ničemu já...

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP