úterý 7. července 2009

Jak udělat maturitu


Před měsícem jsem dělal maturitu. Skončil mi čtvrtý ročník SPŠ Kutné Hory, pak následoval takzvaný svatý týden a týden maturitní. Poslední týden školní docházky byl velmi volný, do školy nás chodilo strašně málo, většina lidí se už učila na maturu. Nebo si jen udělali delší prázdniny. Po vysvědčení následoval svatý týden. Neumíte si představit ten stres který vás pronásleduje v každém okamžiku a nelze mu uniknout. Pravda, lze, ale jen trošku (třeba trávením času s přítelkyní). Zjistil jsem, jak mi svaťák ubíhal, že mám strašně málo času naučit se všechno. To nelze. Budou vám to říkat celé čtyři roky at nic nenechávate na svaťák, ale stejně všichni to udělají a pak jsou v depresi, že to nestíhají. Dopadl jsem podobně, musím přiznat. Abych se naučil jeden předmět dokonale, potřebuji na to týden. Jenže já na týden měl předměty čtyři. Myslím, že je velmi důležité si udělat rozvrh co se který den budete učit. Sám jsem ho měl a snažil sem se ho dodržovat. Týden uběhl jako voda a já zjistil, že umím perfektně jeden předmět, další na půlku, další na čtvrtku a ten poslední jsem neviděl vůbec. Velmi špatně se mi v předmaturitní večer usínalo, téměř jsem nespal a začala mě bolet hlava (která trvala ještě dva dny po maturitě). No a než sem se nadál, byl jsem vzbuzen a oblečen v kvádru postaven do třídy na zahájení maturitních zkoušek. Doporučení: v přípravné místnosti pomlouvejte učitele, hrajte hry na notebooku a opakujte učivo (říká se, že by se nemělo, ale mě to fakt pomohlo). Velmi těžko se to splňuje, ale je dobré zachovat chladnou hlavu. No a pak už jen štěstí na otázky. Mohu říct, že si lze vybrat otázku pokud máte kovové mince a na nich vyražená čísla. Ale když štěstí nepřeje tak je to stejně jedno. Já si vybral otázku téměř jakou jsem chtěl u každého předmětu a tím pádem výsledek, že maturita byla úspěšná a bez čtyřky, není náhodný. No možná trochu je, z elektroniky :-D.
Mějte se, mikeš

2 reakce/í:

Anonymní,  7. července 2009 v 23:39  

Á dlouho slibovaná maturita. Katka

Maturant ooooŤas,  13. července 2009 v 12:09  

Wow, díky za instrukce :D asi se tim budu za rok a půl řídit.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP