pondělí 18. května 2009

Proč chodím do školy tak pozdě?

Už dávno jsem si myslela, že mám sesterské hádky za sebou, ale asi tomu není tak...

Už dávno považuji mojí sestru za trošku chytřejší stvoření, které se se mnou raději nehádá a platí to i naopak. Přecejenom mít sourozence má někdy fakt velký výhody, ale i nevýhody. Jako, že zabírá mnoho prostoru a vše se dělí na půl. Teda aspoň u nás.
Jenže dnes mě sestra příšerně naštvala a stačilo k tomu opravdu málo. Opravdu jsem už pospíchala do školy, když tu si všimnu, že moje pečlivě splácaná svačina z toho málo co doma bylo, je zkrátka neodvratně pryč. A hned mi je jasné, kdo mi jí vzal... moje skvělá sestřička. Kdyby to bylo poprvé, tak bych jí snad i prominula, že budu mít hlad (školní bagety nejím). Naneštěstí se jí to už povedlo x-krát a už mi opravdu došla trpělivost. Tím pádem došlo i na telefonní hovor, kde mi arogantně řekla, že si mám pro ní dojít. Dnes je ale mládež fakt drzá :-/.
Velice mě to rozhněvalo, takže chudák táta musel jít něco koupit, takže se nakonec zlo v dobro obrátilo. Asi to začnu praktikovat častěji, ale to by se mě chudák čekající Kája taky nemusela dočkat, že?

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP