středa 15. dubna 2009

Výměna - vypjatost a emoce

Film začíná v Los Angels, kde žije matka samoživitelka Christine Collins (Angelina Jolie) se svým devítiletým synem Walterem. Christine je samoživitelka a stará se o svého syna jak nejlíp to jde.
Jednoho dne přijde domů a nemůže najít svého syna. Jeho zmizení oznámí na policii a po půl roce jí oznámí, že našli jejího syna. Avšak předávají jí jiného chlapce a ona to hned jako každá matka pozná. "Kde je můj syn!!" ptá se vyděšená Christine kapitána Davise. Ten jí ale nutí aby tohoto chlapce přijmula za svýho, nasadí tvář svatouška a médiím nakecává, že Christine je krkavčí matkou.
Christine to ale nevzdává a pouští se do marného boje. Bojuje za nalezení jejího pravého syna. Při tom jí pomáhá pastor, který jí také pomůže v mnoha životních situacích které by sama těžce zvládla, pomáhá jí začít nový život a také chce očernit policii kvůli jejímu neadekvátnímu chování k Christine.
Ačkoli Angelinu opravdu nemusím.. je mi zkrátka absolutně nesympatická... tuto roli utrápené a zoufalé matky zahrála opravdu výborně a dokázala diváka dojmout. A taky bylo zajímavé vidět jí v usedlých a volných věcech té doby (30. léta).
Taky se mi opravdu líbili dobové kostýmy, kloboučky a tehdejší účesy, i když jsem si nejdřív říkala, co to je za děs.
Film Výměna je natočen podle skutečné události o výměně dětí. V dnešní době mi přijde opravdu nepředstavitelné, že by se něco takového mohlo stát. Každopádně to taky přidává na prožitku z filmu a na jeho dojemnosti.

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP