neděle 19. dubna 2009

Člověk se narodí a hned křičí. „Tady jsem já“, řve člověk,„přišel jsem žít!“


Člověk jako takový se musí narodit na Zemi. Je to jednoduché. Kdyby se vyvinul někde jinde život, a s jistotou můžu říct, že ve vesmíru nejsme sami, tak by sám sebe nenazval člověkem. Pojmenoval by se jinak. Tím se dostávám k problematice, zdali je svět, Země, dobré místo k narození. Já si myslím, že svět jako takový je ošklivé místo. Tak na mě působí celkově. Pokud bych to měl brát po částech, tak tu jsou opravdu krásná místa, která stojí za to vidět. Jsou tu i krásné země, respektive státy, ve kterých by život mohl být splněný sen. Nebudu jmenovat, byl by to jen výčet mých krásných míst, se kterými nikdo ostatní souhlasit nemusí. Stejně si přesto myslím, že ta ošklivější místa kazí celou naši planetku. Už v minulosti se ukázalo, co dělá náš svět ošklivým. Války. První světová i druhá světová válka ukázaly, jak lidé dokážou být krutí, jak pro moc a peníze jsou ochotni udělat vše. I jít přes mrtvoly. Adolf Hitler to zkusil, vyvraždil miliony nevinných lidí, jen aby získal moc nad Evropou a udělal svět „čistším“. Podle mě je velká chyba když se moc soustředí do rukou jednoho člověka. Myslím, že by se člověk měl poučit z minulosti, jenže on je nenapravitelný a bude stejné chyby opakovat stále. Kéž by ne. Podívejme se na to dneska. Velká moc se soustředí do rukou amerického prezidenta. Podle mě je to špatně. Bývalý prezident Bush doslova rozpoutal válku, kde se vraždí a zabíjejí stovky lidí a dětí, a to se všechno děje v přítomnosti. A Obama, ačkoliv tvrdí co tvrdí, tak mě přijde, že tu válku podporuje. Mě se jako prezident Ameriky nelíbí. A to nejen vzhledem, ale tím co tvrdí a slibuje, ačkoliv všichni vědí, že to jen velmi těžko splní. Mě celkově politika moc nebere, takže to ani nějak moc neřeším. K volbám nechodím, přijde mi to jako zbytečný stres. Nevím ani koho bych volil, žádný volební program mě nezaujal. Proto, jak bylo zmíněno na začátku, existují daleko krásnější státy, než je tento. Pokračoval bych malým náhledem do budoucnosti. Do budoucnosti nikdo nevidí, přesto se o to pokusím. Myslíte si, že se svět změní? Ano, změní, jen to nebude k lepšímu. Svět je již zkažen dost, a proto si myslím, že to bude už jen horší a horší. Já osobně bych čekal, až se lidstvo samo zničí. A nebude za to moct nějaký fenomén globální oteplování, ale lidé sami. Je prokázáno, že i v minulosti nastaly období oteplování Země i její ochlazování. Dle mě člověk není na vině. Přišlo by to stejně. Jen za delší dobu. Další důvod proč nežít na tomto světě je násilí. Násilí je všude kolem nás, a opravdu to není hezké. Zmínil jsem války. Ale to je jen část. Co když člověk, který se narodí, je nechtěný? Co když ho ve škole nějak jinak utiskují a šikanují? Pak je násilí prováděno přímo na něm a těžko se s tím sám vypořádá a určitě si pokládá tuto otázku: Co je na tomto světě vlastně hezkého? Abych nemluvil jen o světě jako pesimista, tak se na něj podívám i jako optimista. Svět má pozitivní stránky. Můžeme tu zažít opravdu neuvěřitelné věci, například nějaké adrenalinové sporty. Ty dokážou být zážitkem na celý život. Další pozitivní věc na tomto světě jsou city. City jsou jednoznačně dobrá věc na světě. I když to vypadá, že někteří je nemají. Jeden z těch krásných citů je láska. A pro tu se vyplatí žít, i když to někdy opravdu dost bolí.

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP