pátek 19. února 2010

Romantika v supermarketu

Tento rok jsme se s přítelem taky rozhodli, že Valentýna budeme slavit. Jenže nakonec to nedopadlo žádnou romantikou, ale spíše vtipnou historkou.
Zaparkovali jsme u Billy a R řekl, že s ním do Billy nemůžu, protože musí něco koupit mámě. Prý s ním nemůžu, protože je to trapné. Tak trapný to být nemůže, říkala jsem si. Zkrátka jsem se rozhodla, že půjdu s ním. No moc šťastně nevypadal.
Zastavili jsme u pultu s bonboniérami a R řekl: "Vyber si.". A to mě osvítilo, že je vlastně ten Valentýn.
A to si myslel, že to bude trapný, ovšem já se ztrapnila asi víc, protože jsem zapomněla. No aspoň na narozeniny mu nezapomínám :D.
Tak jsem mu tedy řekla, že si může vybrat čokoládu, ale jenom do dvacky, páč víc jsem ani neměla. Aspoň jsme se tomu zasmáli.

To mě vedlo k tomu, že tento svátek opravdu není důležitý. Je to vlastně jenom marketingový tah, jak z nás vytahat další penízky za kytičky, sladkosti apod.. Opravdu nevidím důvod ho slavit, takže si radši počkám na první máj a třešeň. To je mnohem lepší a nebude mi špatně z bonbošky.

2 reakce/í:

Veru 19. února 2010 v 17:36  

Jo, první máj a třešeň ti schvaluju, tam je to pěkný:-). S tím už mám taky svojí zkušenost a to je mnohem lepší než Valentýn, když je venku hnusná zima!!

kačka 23. února 2010 v 17:39  

To téda. Není nad nenáročný a hezký český zvyky :)

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP