úterý 23. února 2010

Školní četba=nuda?!

Člověk by si mohl myslet, že školní četba může být jenom nudná a ztráta čas. Já jsem si to tedy taky myslela, ale střední škola mě zkrátka přinutila číst knihy a dělat si o nich velmi podrobné poznámky do deníku.
Pamatuji si na prvák, kdy jsme četli takové lahůdky jako Labyrint světa a ráj srdce nebo Kosmase. Tyto knížky jsou velmi obtížné na čtení, a proto mě utvrdili, že je školní četba zkrátka nudná. Jak může taky obyčejný žák pochopit myšlenky Komenského?
Zvrat nastal, ale v třetím ročníku. Knížky už jsou pochopitelné a už se do čtení ani nemusím nutit. Navíc jsem zjistila, že poezie není až tak nepochopitelná, jak jsem si vždy myslela.
Myslím si, že je vcelku škoda, že naše generace už moc nečte, i když co já vím?

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP